Általános Szerződési Feltételek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Full Of Life Trade Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.fulloflife.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).
Szolgáltató adatai:
Cégnév: Full Of Life Trade Kft.
Székhely: 6720 Szeged, Horváth Mihály utca 8.
Cégjegyzékszám: 06-09-023268
Statisztikai számjel: 23194388-4791-113-06
Számlaszám: 10400872-50526874-50541000
Telefon: +36 30 399 0926
E-mail cím: hello@fulloflife.hu
Fizetési szolgáltató:
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai oldalunkhoz nem jutnak el.
Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.fulloflife.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal), található elektronikus áruházon (a továbbiakban: FOL Online áruház), továbbá a hello@fulloflife.hu e-mail címen keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A FOL Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza. A felek között létrejött megállapodás tárgya az Eladó által forgalmazott termékek értékesítése a Vevő részére.
1.2. A FOL Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
1.3. A FOL Online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.
1.4. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését a webáruházon keresztül vagy külön e-mail-en keresztül fogadja, a megrendelés elfogadásáról az ügyfél visszaigazoló e-mail útján értesül. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig (illetve ameddig a futárszolgálatnak átadásra nem kerül) szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. Az adatkezelési szabályokról részletesen a honlapon feltüntetett Adatkezelési tájékoztatóban olvashat. A webáruházon és e-mailen leadott megrendelésekről az Eladó visszaigazolást küld, amellyel a felek közötti szerződés létrejöttnek tekinthető.
1.5. Ügyfélszolgálat: Full Of Life Trade Kft.
- Telefon: +36 30 399 0926
- Internet cím: www.fulloflife.hu
- E-mail: hello@fulloflife.hu
Az esetleges panaszokat, minőségi kifogásokat a Szolgáltató a fenti címre csakis ajánlott küldemény útján fogadja.
1.6. Amennyiben a vevő gazdasági társaság, szavatolja, hogy nem áll felszámolás, csődeljárás vagy végelszámolási eljárás alatt, nincs köztartozás és nem kezdődött ellene olyan bírósági vagy hatósági eljárás, amely korlátozná a gazdasági tevékenységét vagy a szerződés teljesítését.
- Regisztráció
2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.
2.2. Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a “Profil” linkre kattintást követően elérhető “Profil” adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
- Megrendelés
3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.5 pontban találja.
3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét és az esetleges utánvét költségét.
3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék kiszállítása és átvétele csak ezt követően lehetséges.
3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
3.5. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3.6. Megrendelés feladására a FOL Online áruházban a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket a Kosárba link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a Pénztár linkre kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a Rendelés összesítése oldalon található Rendelés leadása linkre kattintást követően kerül sor.
3.7. Szolgáltató az Ügyfél megrendelés megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 5 munkanapon belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.
3.8. Az Ügyfél ajánlati kötöttsége – amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 5 napon belül hozzá megérkezik – a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. 4 törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok. Az ajánlat elfogadására és a szerződés létrejöttére az 1.4. pontban foglaltak irányadók.
- Szállítási és fizetési feltételek
4.1. A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut Magyarország területén díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés nettó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel lép egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A 40 kg feletti összsúlyú rendelés kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra. A Szolgáltató aktuális szállítmányozó cégétől eltérő egyéb szállító cég igénybevétele esetén a Megrendelő ügyfél feladata a futárszolgálattal való kapcsolattartás. Ebben az esetben a csomag nem időben történő felvételéből származó kár a Megrendelőt terheli.
4.2. A Weboldal Információk rész, Szállítási információk linkje alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelés feldolgozását követően kerül visszaigazolásra.
4.3. A megrendelt terméket – az Ügyfél előzetes jelzése alapján – személyesen is átveheti a Szolgáltatóval előzetesen egyeztetett helyszínen.
4.4. A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai oldalunkhoz nem jutnak el.
- Elállás joga, módja, következményei
5.1. A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga személyes átvétel esetén is gyakorolható. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon vagy email címen közölheti a Szolgáltatóval. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék (gyári csomagolásban, minden kiegészítővel együtt) visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. Elállás esetén a Full Of Life Trade Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. A Full Of Life Trade Kft. utánvételes postai csomagokat, technikai okokból nem tud fogadni. Szolgáltató az Ügyfél által kifizetett összeget a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja az Ügyfél részére. A vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket nem szolgáltatta vissza, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
5.2. Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát: olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben. A fogyasztó elállási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. sz. mellékletében meghatározott nyilatkozat- mintán vagy azzal azonos tartalmú levélben jelentheti be. A fogyasztó e jogát határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt postára adja.
5.3. Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.
5.4. A felek rendelkezése szerint a fogyasztónak nem minősülő ügyfeleket elállási jog csak a Ptk.-ban szabályozott esetekben illeti meg. Egyéb esetben a felek kizárják az elállási jogot, abban az esetben, ha a Megrendelő nem minősül fogyasztónak. A fogyasztó fogalmát a Ptk szabályozza, ennek megfelelően fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.
- Garancia, szavatosság
6.1. Szavatosság: Fogyasztói szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint a jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait, fogyasztó szerződés esetében azonban az elévülés időtartama két év. A jogosult fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül terjesztheti elő kifogását.
6.2. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.
6.3. Kiemelt projektek esetében az Eladó és a Vevő egyedi megállapodást köthet a szavatosság idejét illetően, amely azonban nem lehet rövidebb a jogszabályi minimumnál. Amennyiben a termék mechanikai sérülést szenvedett, szakszerűtlenül vagy helytelenül használták, a termékre adott szavatosságot a Vevő elveszti.
6.4. A jótálláson kívül az Eladó a Ptk.-ban szabályozott kellékszavatossági jogokkal tartozik hibás teljesítés esetén. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet vagy kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
6.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének fogyasztói szerződés esetén a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítést követő hat hónap elteltével a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba a teljesítéskor is megvolt.
6.6. Nem fogyasztó megrendelő esetén minden esetben a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítéskor a termékben volt, ahhoz, hogy a kellékszavatossági jogát érvényesíteni tudja.
6.12. A Szolgáltató a Ptk.-ban meghatározott esetben termékfelelősséggel is tartozik a termék hibája esetén. A termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Felelősség
7.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
- Szerzői jogok
8.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
- Jogérvényesítési lehetőségek
9.1. Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)
- Telefonszám: +36 30 399 0926
- Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartása: Munkanapokon 8-17
- E-mail: hello@fulloflife.hu
9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek: Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:
- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
- Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A vállalkozó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület: A Csongrád Megyei Békéltető Testület, elérhetőségei: Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán Telefon: +36-62/554-250/118 Fax: +36-62/426-149 E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
- Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
9.3. A szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel nem rendelkezik.
- Nagykereskedelmi partnerekre vonatkozó külön rendelkezések
10.1. Az ügyfél kötelezi magát, hogy az adataiban bekövetkezett változásról a Szolgáltatót 2 munkanapon belül, esetlegesen a változás bekövetkezése előtt tájékoztatja. Különösen hangsúlyozandó a Vevő e-mail címe, ahova folyamatosan üzleti és egyéb információkat (szállítás) küldd a Szolgáltató. Hibás vagy megváltozott e-mail címre küldött árjegyzék, áru küldéséért, vagy hivatkozásért az Eladó felelősséget nem vállal.
10.2. A Vevő kötelezettséget vállal, hogy amennyiben a bankszámláiban változás áll be, azt 10 napon belül ajánlott levélben közli a Szolgáltatóval.
10.3. Az e-mail útján a hello@fulloflife.hu e-mail címre érkező megrendelésnek tartalmaznia kell a Vevő nevét, címét, a termék pontos megjelölését, darabszámát, a szállítási címet, a kért határidőt, a kért átvétel helyét és módot, illetve a kért fizetés módját is.
10.4. Az esetlegesen meg nem rendelt, de befoglalt termékek foglalási ideje max. 1 hét.
10.5. Az áru ellenértékének kifizetése 250.000,- Forint + ÁFA értékhatárig csak és kizárólag készpénzben, bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel történhet. Abban az esetben, ha a megrendelés összértéke eléri a 250.000,- Forint + ÁFA összeget, Vevő jogosulttá válhat utólagos banki utalással történő fizetésre.
10.6. Az Eladó az árváltoztatás jogát fenntartja. Az időközben megrendelt és visszaigazolt tételekre nem vonatkozik az árváltozás. A befoglalt termékek esetében a foglaláskor aktuális ár a mérvadó, ugyanakkor a foglalás nem azonos a megrendeléssel, tekintettel arra, hogy a foglalási idő maximálisan 1 hét, előzetes egyeztetés alapján.
10.7. Vevő tudomásul veszi és elismeri, hogy az általa vásárolt termékek a vételár teljes kifizetéséig az Eladó tulajdonát képezik és azokért az ellenérték megfizetéséig a felelős őrzés szabályai szerint felel. Amennyiben a Vevőnek az Eladó felé lejárt fizetési határidejű számlája van – Eladó megtagadhatja a megrendelés kiadását, teljesítését, kérheti a lejárt számlák készpénzes rendezését, vagy csak készpénzes fizetés ellenében szolgálja ki a Vevőt.
10.8. A megrendelő késedelmes teljesítése esetén a Szolgáltató jogosult a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot felszámítani.
10.9. A pontos hibaleírást, esetleges hibajelenséget (fénykép, videofelvétel) minden esetben e-mailben a hello@fulloflife.hu címre köteles megküldeni a Megrendelő. Az e-mailnek tartalmaznia kell a beküldő adatait, a termék típusát/megnevezését is. A Szolgáltató a javítást vagy cserét csak a pontos hibaleírás ismeretében tudja megkezdeni.
10.10. A Vevő nem tüntetheti fel a védett árú termékek árait nyilvános helyen az eladó által biztosított listaárnál alacsonyabb áron. Abban az esetben, ha ezt mégis megteszi, a Szolgáltató jogosult az üzleti kapcsolat egyoldalú megszüntetésére.
10.11. Az Eladó által kibocsátott árlista nettó, forint listaárakat tartalmaz, melyből a Vevő részére kedvezményeket biztosíthat. Kedvezmény mértéke mindig egyedi megállapodás alapján történik.
10.12. A Szolgáltató vállalja:
- vevő írásban megküldött megrendelése után, a példányszámtól függő, egyeztetett határidőn belül leszállítja a kért árut egy a Vevő által megadott címre,
- a leszállított áruról számlát állít ki,
- Egyéb rendelkezések
11.1. A FOL Online áruház egy információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.
11.2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.
Szeged, 2018. október 13.