Full of life

Tele vagyunk élettel!

A Full of Life egy olyan self-design világba kalauzol, ahol megjelenésed egyedi kiegészítőjeként saját tervezésű borítóidon keresztül is kifejezheted személyiségedet és hangulatodat.

tetejére
  /  Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Full Of Life Trade Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.fulloflife.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek).

Szolgáltató adatai:

Cégnév: Full Of Life Trade Kft.

Székhely: 6720 Szeged, Horváth Mihály utca 8.

Cégjegyzékszám: 06-09-023268

Statisztikai számjel: 23194388-4791-113-06

Számlaszám: 10400872-50526874-50541000

Telefon: +36 30 399 0926

E-mail cím: hello@fulloflife.hu

Fizetési szolgáltató:

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai oldalunkhoz nem jutnak el.

 

Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.fulloflife.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal), található elektronikus áruházon (a továbbiakban: FOL Online áruház), továbbá a hello@fulloflife.hu e-mail címen keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A FOL Online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza. A felek között létrejött megállapodás tárgya az Eladó által forgalmazott termékek értékesítése a Vevő részére.

1.2. A FOL Online áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A FOL Online áruház szolgáltatásainak jelentős része elérhető minden felhasználó számára, regisztráció nélkül is. Egyes szolgáltatások azonban regisztrációhoz (majd belépéshez) kötöttek, melyre az ÁSZF-ben rögzítetteknek megfelelően bárki jogosult.

1.4. A Szolgáltató az Ügyfél megrendelését a webáruházon keresztül vagy külön e-mail-en keresztül fogadja, a megrendelés elfogadásáról az ügyfél visszaigazoló e-mail útján értesül. A megrendelés leadását követően a szerződés, annak teljesítéséig (illetve ameddig a futárszolgálatnak átadásra nem kerül) szabadon és következmény nélkül módosítható, illetve lemondható. Erre telefonon és elektronikus levélben van lehetőség. A Felek között az áru megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és annak létrejöttét követő 5 évig őrzi. Az adatkezelési szabályokról részletesen a honlapon feltüntetett Adatkezelési tájékoztatóban olvashat. A webáruházon és e-mailen leadott megrendelésekről az Eladó visszaigazolást küld, amellyel a felek közötti szerződés létrejöttnek tekinthető.

1.5. Ügyfélszolgálat: Full Of Life Trade Kft.

Az esetleges panaszokat, minőségi kifogásokat a Szolgáltató a fenti címre csakis ajánlott küldemény útján fogadja.

1.6. Amennyiben a vevő gazdasági társaság, szavatolja, hogy nem áll felszámolás, csődeljárás vagy végelszámolási eljárás alatt, nincs köztartozás és nem kezdődött ellene olyan bírósági vagy hatósági eljárás, amely korlátozná a gazdasági tevékenységét vagy a szerződés teljesítését.

  1. Regisztráció

2.1. A Főoldalon található Regisztráció menüpont alatt, az ott található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra. Az Ügyfél a Weboldalon történő regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

2.2. Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A Szolgáltató minden regisztrációt egy önálló jogi személyként kezel. A korábban rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a “Profil” linkre kattintást követően elérhető “Profil” adatok módosítása menüpontban van lehetőség, amely az aktív megrendelések adatait is érintheti. Szolgáltatót a regisztrált adatok ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

  1. Megrendelés

3.1. A vásárolandó áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet megismerni. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz, melynek adatait, elérhetőségét az 1.5 pontban találja.

3.2. A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét és az esetleges utánvét költségét.

3.3. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése minimálisan 24 órát vesz igénybe, a termék kiszállítása és átvétele csak ezt követően lehetséges.

3.4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.5. A megrendelést a Szolgáltató weboldalán keresztül csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A feltüntetett képek helyenként illusztrációk, az azoktól való esetleges eltérésért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

3.6. Megrendelés feladására a FOL Online áruházban a Kosár használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott termékeket a Kosárba link használatával teheti Kosarába. A Kosár tartalmának módosítására a Kosár linkre kattintást követően van lehetőség, ahol megadható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve a Kosár tartalma módosítható, törölhető. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a Pénztár linkre kattintást követően megjelenő összegző oldalon ellenőrizheti a megrendelés feladása előtt rendelése adatait, módosíthatja a számlázási és szállítási címet, kiválaszthatja a fizetés és a szállítás módját, valamint megjegyzést fűzhet megrendeléséhez. A megrendelés feladására, az ajánlat elküldésére a Rendelés összesítése oldalon található Rendelés leadása linkre kattintást követően kerül sor.

3.7. Szolgáltató az Ügyfél megrendelés megérkezését követően köteles az Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 5 munkanapon belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve az Ügyfél bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

3.8. Az Ügyfél ajánlati kötöttsége – amennyiben a visszaigazolás az ajánlat megérkezésétől számított 5 napon belül hozzá megérkezik – a visszaigazolás megérkezésétől számított 48 órával meghosszabbodik, mely időbe a munkaszüneti napok ideje nem számít be. Munkaszüneti napok jelen ÁSZF szerint a Munka Törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. 4 törvényben megadott munkaszüneti napok, valamint a szombati, és vasárnapi napok. Az ajánlat elfogadására és a szerződés létrejöttére az 1.4. pontban foglaltak irányadók.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

4.1. A Szolgáltató a megrendelt és házhoz szállítani kért árut Magyarország területén díjmentesen házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó cég igénybevételével, ha az adott megrendelés nettó értéke eléri a Weboldalon mindenkor közzétett, díjmentes szállítást biztosító összeget. A díjmentes szállítást biztosító összeget el nem érő kiszállítással megjelölt megrendelések esetén a fuvardíjat az Ügyfél viseli oly módon, hogy a fuvardíj a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket. A már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel lép egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A 40 kg feletti összsúlyú rendelés kiszállítása értékhatártól függetlenül minden esetben külön díjszabás szerint kerül elszámolásra. A Szolgáltató aktuális szállítmányozó cégétől eltérő egyéb szállító cég igénybevétele esetén a Megrendelő ügyfél feladata a futárszolgálattal való kapcsolattartás. Ebben az esetben a csomag nem időben történő felvételéből származó kár a Megrendelőt terheli.

4.2. A Weboldal Információk rész, Szállítási információk linkje alatt közölt szállítási határidők kizárólag tájékoztató jellegűek, a tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelés feldolgozását követően kerül visszaigazolásra.

4.3. A megrendelt terméket – az Ügyfél előzetes jelzése alapján – személyesen is átveheti a Szolgáltatóval előzetesen egyeztetett helyszínen.

4.4.  A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai oldalunkhoz nem jutnak el.

  1. Elállás joga, módja, következményei

5.1. A fogyasztónak minősülő személy a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezik. Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga személyes átvétel esetén is gyakorolható. Az Ügyfél elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon vagy email címen közölheti a Szolgáltatóval. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék (gyári csomagolásban, minden kiegészítővel együtt) visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az Ügyfél az elállással érintett terméket utánvétellel nem küldheti vissza a Szolgáltató részére, utánvételes átvételt a Szolgáltató nem teljesít. Elállás esetén a Full Of Life Trade Kft. követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. Ezeken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli. A Full Of Life Trade Kft. utánvételes postai csomagokat, technikai okokból nem tud fogadni. Szolgáltató az Ügyfél által kifizetett összeget a hatályos jogszabályokban rögzítetteknek megfelelően, haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül hiánytalanul visszautalja az Ügyfél részére. A vállalkozás mindaddig visszatarthatja a visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket nem szolgáltatta vissza, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

5.2. Az Ügyfél nem gyakorolhatja elállási jogát: olyan termék értékesítése esetében, amely az Ügyfél személyéhez kötött, illetve amelyet az Ügyfél utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben. A fogyasztó elállási jogát a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. sz. mellékletében meghatározott nyilatkozat- mintán vagy azzal azonos tartalmú levélben jelentheti be. A fogyasztó e jogát határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó a nyilatkozatát a határidő lejárta előtt postára adja.

5.3. Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.

5.4. A felek rendelkezése szerint a fogyasztónak nem minősülő ügyfeleket elállási jog csak a Ptk.-ban szabályozott esetekben illeti meg. Egyéb esetben a felek kizárják az elállási jogot, abban az esetben, ha a Megrendelő nem minősül fogyasztónak. A fogyasztó fogalmát a Ptk szabályozza, ennek megfelelően fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

  1. Garancia, szavatosság

6.1. Szavatosság: Fogyasztói szerződés esetében a Polgári Törvénykönyv szerint a jogosult a teljesítés időpontjától számított hat hónapos elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági jogait, fogyasztó szerződés esetében azonban az elévülés időtartama két év. A jogosult fogyasztói szerződés esetében a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül terjesztheti elő kifogását.

6.2. Ügyfél a Szolgáltató általi teljesítés időpontjától (az átadás-átvétel napja) a jótállási időtartam ideje alatt érvényesítheti a jótálláshoz fűződő jogait.

6.3. Kiemelt projektek esetében az Eladó és a Vevő egyedi megállapodást köthet a szavatosság idejét illetően, amely azonban nem lehet rövidebb a jogszabályi minimumnál. Amennyiben a termék mechanikai sérülést szenvedett, szakszerűtlenül vagy helytelenül használták, a termékre adott szavatosságot a Vevő elveszti.

6.4. A jótálláson kívül az Eladó a Ptk.-ban szabályozott kellékszavatossági jogokkal tartozik hibás teljesítés esetén. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet vagy kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

6.5. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének fogyasztói szerződés esetén a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben igazolja, hogy a terméket a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítést követő hat hónap elteltével a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba a teljesítéskor is megvolt.

6.6. Nem fogyasztó megrendelő esetén minden esetben a Megrendelő köteles bizonyítani, hogy a felismert hiba már a teljesítéskor a termékben volt, ahhoz, hogy a kellékszavatossági jogát érvényesíteni tudja.

6.12. A Szolgáltató a Ptk.-ban meghatározott esetben termékfelelősséggel is tartozik a termék hibája esetén. A termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  1. Felelősség

7.1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett. A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Az Ügyfelek által a Weboldal használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni. Az Internet globális jellege miatt az Ügyfél elfogadja, hogy a Weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a Weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

  1. Szerzői jogok

8.1. A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

9.1. Vásárlói ügyfélszolgálat (Vevőszolgálat)

  • Telefonszám: +36 30 399 0926
  • Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartása: Munkanapokon 8-17
  • E-mail: hello@fulloflife.hu

 

9.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek: Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A vállalkozó székhelye szerint illetékes Békéltető Testület: A Csongrád Megyei Békéltető Testület, elérhetőségei: Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Kamarai kapcsolattartó: Jerney Zoltán Telefon: +36-62/554-250/118 Fax: +36-62/426-149 E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
  • Bírósági eljárás. Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

9.3. A szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény szerinti magatartási kódexszel nem rendelkezik.

  1. Nagykereskedelmi partnerekre vonatkozó külön rendelkezések

10.1. Az ügyfél kötelezi magát, hogy az adataiban bekövetkezett változásról a Szolgáltatót 2 munkanapon belül, esetlegesen a változás bekövetkezése előtt tájékoztatja. Különösen hangsúlyozandó a Vevő e-mail címe, ahova folyamatosan üzleti és egyéb információkat (szállítás) küldd a Szolgáltató. Hibás vagy megváltozott e-mail címre küldött árjegyzék, áru küldéséért, vagy hivatkozásért az Eladó felelősséget nem vállal.

10.2. A Vevő kötelezettséget vállal, hogy amennyiben a bankszámláiban változás áll be, azt 10 napon belül ajánlott levélben közli a Szolgáltatóval.

10.3. Az e-mail útján a hello@fulloflife.hu e-mail címre érkező megrendelésnek tartalmaznia kell a Vevő nevét, címét, a termék pontos megjelölését, darabszámát, a szállítási címet, a kért határidőt, a kért átvétel helyét és módot, illetve a kért fizetés módját is.

10.4. Az esetlegesen meg nem rendelt, de befoglalt termékek foglalási ideje max. 1 hét.

10.5. Az áru ellenértékének kifizetése 250.000,- Forint + ÁFA értékhatárig csak és kizárólag készpénzben, bankkártyás fizetéssel, vagy utánvéttel történhet. Abban az esetben, ha a megrendelés összértéke eléri a 250.000,- Forint + ÁFA összeget, Vevő jogosulttá válhat utólagos banki utalással történő fizetésre.

10.6. Az Eladó az árváltoztatás jogát fenntartja. Az időközben megrendelt és visszaigazolt tételekre nem vonatkozik az árváltozás. A befoglalt termékek esetében a foglaláskor aktuális ár a mérvadó, ugyanakkor a foglalás nem azonos a megrendeléssel, tekintettel arra, hogy a foglalási idő maximálisan 1 hét, előzetes egyeztetés alapján.

10.7. Vevő tudomásul veszi és elismeri, hogy az általa vásárolt termékek a vételár teljes kifizetéséig az Eladó tulajdonát képezik és azokért az ellenérték megfizetéséig a felelős őrzés szabályai szerint felel. Amennyiben a Vevőnek az Eladó felé lejárt fizetési határidejű számlája van – Eladó megtagadhatja a megrendelés kiadását, teljesítését, kérheti a lejárt számlák készpénzes rendezését, vagy csak készpénzes fizetés ellenében szolgálja ki a Vevőt.

10.8. A megrendelő késedelmes teljesítése esetén a Szolgáltató jogosult a mindenkori jegybanki alapkamat kétszeresének megfelelő mértékű késedelmi kamatot felszámítani.

10.9. A pontos hibaleírást, esetleges hibajelenséget (fénykép, videofelvétel) minden esetben e-mailben a hello@fulloflife.hu címre köteles megküldeni a Megrendelő. Az e-mailnek tartalmaznia kell a beküldő adatait, a termék típusát/megnevezését is. A Szolgáltató a javítást vagy cserét csak a pontos hibaleírás ismeretében tudja megkezdeni.

10.10. A Vevő nem tüntetheti fel a védett árú termékek árait nyilvános helyen az eladó által biztosított listaárnál alacsonyabb áron. Abban az esetben, ha ezt mégis megteszi, a Szolgáltató jogosult az üzleti kapcsolat egyoldalú megszüntetésére.

10.11. Az Eladó által kibocsátott árlista nettó, forint listaárakat tartalmaz, melyből a Vevő részére kedvezményeket biztosíthat. Kedvezmény mértéke mindig egyedi megállapodás alapján történik.

10.12. A Szolgáltató vállalja:

  • vevő írásban megküldött megrendelése után, a példányszámtól függő, egyeztetett határidőn belül leszállítja a kért árut egy a Vevő által megadott címre,
  • a leszállított áruról számlát állít ki,

 

  1. Egyéb rendelkezések

11.1. A FOL Online áruház egy információs rendszer, biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A Weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását.

11.2. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a felhasználókat e-mailben tájékoztatja. A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.

Szeged, 2018. október 13.